06/12/2006

za mnou nepřijela



tak nějak nevím, co bych sem psal, dostávám se do skluzu. o věcech, co se staly před týdnem, se mi v tuhle chvíli už nechce psát, tak je vynechávám, nechávám propadnout, projít. fotka pána z bruselu se mi nějak znelíbila, tak jsem to vymazal. úroveň ostatních kolegů blogerů je vysoká, vojtěch má svoje bezdomovce a mladou svobodu, za plopezem přijela jeho milá, evka si jede svoji soap operu. já jsem zase v lipsku, po skoku do česka, opět "doma" ve svojem modrým pokoji.
zima ještě nepřišla, tak jsme po kursu fj mohli zajít s maciejem z polska do plusu koupit sternburg a potom každej svý dva teplý lahváče na lavičce nedaleko augustusplatzu vypít. vlastně jsme ještě předtím byli na středověkým vánočním trhu, kde moje kamarádka, studentka anglistiky franziska, prodává něco jako plněný ciabaty. maciej dostal jednu zadarmo, já nechtěl. s maciejem si rozumím, mluvíme spolu německy, je fajn.

4 comments:

Petr said...

a stepan je zase skrytej basnik. svy poeticky bier-internacional-germanismy ale vypousti jen velmi zridka...mel by casteji...
ty spodni fsourozenci se mi libi vic barevne i kompozicne.

Petr said...

jaktoze se ten koment nezobrazuje

Anonymous said...

I will not approve on it. I over polite post. Expressly the title attracted me to review the unscathed story.

Anonymous said...

Genial post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.