26/11/2006

právě jsem přijel

právě jsem přijel spolujízdou z drážďan, vezl mě organizátor drážďanského hudebního festivalu. černou lancií jsme to kalili chvílema skoro 200 a přitom se bavili o evs, těžbě hnědýho uhlí a hudebních festivalech. byl potěšenej, že znám kapelu värttinä. 10. listopadu jim pořádal koncert a měl strach, že nikdo nepřijde. v německu je prý nikdo nezná.
v drážďanech jsem byl na návštěvě u resy a taky kvůli výstavě blick_wechsel - fotografen zeigen ihre stadt st. petersburg. nebylo to nic moc, opakovala se situace "nejlepší-fotka-výstavy-je-na-plakátu".

tak to je resa

od středy mám půjčenej ze školy půjčenej nikon d70. na werkstatt fotojournalimus máme vytvořit fotoreportáž z výuky na našem institutu, tak jsem byl v pátek cvakat na semináři Blutige Rächer - lachende Geister - Das neue Koreanische Kino. ale co se dá vymyslet v místnosti, kde lidi seděj, nehejbou se, většinu času koukaj na televizi a navíc je tam tma jak v pytli. zachránila mě citlivost 1600 a ukázky z kim ki-dukovejch filmů.


holky od kim ki-duka

No comments: