12/03/2008

můj tým a můj tým

přijdu domů z práce, v kuchyni hodím řeč s dariou, naší novou ruskou spolubydlící, o anglickém filmu, co právě běží na bbc two. když zmizí vyzvednout sestru na letiště, přepnu si to na fotbal tottenham-eidhoven, protože timesy ukradnuté v citi bank při čekání se suši igelitkou jsou k večeři moc náročná zábava. vlastně koukám na "svůj" klub, ne že bych tolik fandil spurs, to jen časté dotazy na anglický tým, kterému fandím, mě donutily vybrat si ten "svůj". tady nestačí říct slavia, protože oni si myslí, že každý má i ostrovní tým svého srdce. tak jsem si vybral tottenham, protože na podzim hodně prohrával. a taky tam hraje berbatov, co pochází ze stejného města jako můj učitel bulharštiny. tottenham (čti [totnm], ne jako standa bartůšek [totnhem]) nedal penaltu, je z kola ven, já vypnul telku, postavil vodu na hruškový čaj a vzápětí se jal psát o tom, co se za blogerský půst navršilo.
měl jsem návštěvu. bylo to hezké. byli jsme v portsmouthu. teď už jsem zase zpátky v každodennosti. začala mi sobotní shiftou v la vie en rose. možná, že byla poslední, protože měníme majitele. stávající manažer bualem odchází a s ním možná i jeho team - kuchyně se slovákem mirem a bandou alžířanů, co o něčem nepřetržitě arabsky diskutují, a taky alžírofrancouz vilfried, rusolotyš eduards, alžířan tizi a já. ještě to není jisté, poslední směnu máme tento víkend, potom se uvidí.
i ve škole se to chýlí k závěru, druhý semestr má namále a pak už jen psaní a psaní esejí. koukám, že se ten příspěvek stává nějaký popisný, tak já to ukončím a "zprávařské" nuance naservíruji zainteresovaným elektronickou poštou.
jen bych ještě mohl představit novou spolubydlící. jsem za její příchod rád, protože odchod brazilsko-švédského páru znamená častěji volnou koupelnu a víc místa v ledničce - daria je jen jedna. studuje architekturu, třídí odpad, ale neoplachuje po sobě vanu. naneštěstí v ní nechává i vlasy, takže voda potom hůře odtéká. ze začátku jsem si myslel, že je kráva - ne kvůli ucpanému odpadu - teď už si to nemyslím. jen mi vadí, že občas dost přehrává, asi jak chce zanechat dobrý dojem nebo co.

5 comments:

Anonymous said...

Myslím, že neoplachovat po sobě vanu, to docela sedí k tomu třídění odpadu, když už jsi to takhle spojil :)

Prosil bych o jednu zprávařksou nuanci - totiž rozšířit informaci: "myslel jsem si, že je kráva, teď už si to nemyslím" - tady by trochu víc popisnosti, soudím, neškodilo...

Štvou mě ty obstrukce s lístkama na Totnm

Zdravo!

JéKá

Anonymous said...

o víkendu du poprvý ve svém životě na fotbal: teplive-bohemians. dokonce to pude i v televizi, pry je bohemka předposlední v lize, takze budu fandit asi jako ty..slabsim.

pseudointelektualka said...

"myslel jsem si, že je kráva, teď už si to nemyslím" - taky mě to zaujalo, zní to jak slohovka ze třetí vobecný. roztomilé.

Ewík said...

Čistá práce... mám ráda tvůj minimalistický styl... a těším se nedočkavě na další pokračování.

Klára said...

To je dobře, že to tu zase ožilo- snad kolego neztrácíte dech? Aby se váš pověstný ostrovtip nerozptýlil v esejích psaných středně pokročilou bulharštinou nebo v londýnském předměstském fogu.